Miért éppen SÁMA?

Minap meghívást kaptam a Sáma teniszklubtól egy megrendezett verseny kapcsán. Így adódott a lehetőségem, hogy beszélgessek a Klub egyik oszlopos tagjával, Bolváry Zoltánnal.

L: Kedves Zoli, mióta teniszezel?

Z.: Körülbelül 10 éve, én alapítótagként vagyok lekönyvelve és közreműködtem az egyesület létrehozásában. Szeretem ezt a sportot és minden szabad időmet ennek szentelem.

L: Én úgy tudom te vállalkozó vagy. Hogyan tudod a rohamos vállalkozói élet párosítani a sporttal és részt venni a versenyeken.

Z.: Tulajdonképpen a vállalkozásommal szintén vég nélkül foglalkozom. Valamiféle társadalmi felelősség az, ha valaki belép egy szervezetbe. Vállalkozásommal támogatom az egyesületet, akár az önkéntes munkámmal, akár anyagi fedezettel. Én úgy érzem adom a szükséges legtöbbet magamból.

L: Milyen versenyen érted a legjobb eredményt?

Z.: az egyesület évente több versenyt rendez. Igyekszem regisztrálni magamat időben, nem szeretek lemaradni. Eredményekről kérdezted, hát…, nem vagyok a legjobb, így csak párosban hoznak ki belőlem a maximumát. Tehát csak a páros versenyeken, Szigetfű Lacival, képesek vagyunk ledönteni az egész csapatot.

L.: Miért éppen a Sámához csatlakoztál és nem más teniszklubhoz?

Z.: A Sáma tenisz klub sok szempontból más mint a többi klub, mert ez  nálunk van, a térségünkben. Mondhatjuk azt, hogy könnyen hozzáférhető, a csapat tagjait ismerősökből áll, de ha nem, akkor lehet ismerkedni. A legjobb dolog az, hogy a csapatban egymástól tanulunk és van egy saját edzőnk, aki Amerikában szerezte edzői képesítését, tapasztalatait. Ő rendelkezésre áll mindenképpen a teniszt tanuló gyerek számára, például táborok idején. De az Attila felnőtteket is tanít sok sikerrel. Te hogyan szerettél bele a teniszbe? Mond csak meg!!! 🙂 És ha arra kíváncsi vagy, hogy a SÁMA név honnan ered, akkor egyszerűen nézd meg az egyesületről készített filmet. (a film a honlapon látható, a szerkesztő)

L.:  Nagyon ravasz vagy Zoli! Igen, én is az Attilától tanulgattam, de az tény, hogy megszerettette velem ezt a sportot, sokat köszönhetek neki. Zoli, kívánok nektek sok sikert, legyen sok-sok tagja az egyesületnek, hogy lendüljön a tenisz élet a térségünkben. Köszönöm az interjút!

Reklámok
Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

